Accepterad lucas12312333 | Ansökan till Servervakt [Douflas}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B_ENIM

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? F,K och A i mitt hjärta♡#4469

Ange ditt födelsedatum 5 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vara aktiv min 3h per dag men på helger är det mer runt ungefär 7h

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive ungefär 4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1042855004849049632/1052316804539756594/image.png (jag har blivit bannad 11 gånger)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har uppgifter att hålla koll på servern så att inga regler bryts samtidigt som man rollspelar de ska också hålla koll på vad som är rätt och fel. Det ska även vara en hjälp för servern genom att man håller koll på rpn samtidigt som man själv kan rpa. jag tycker också att som servervakt har man ett ganska stort ansvar att kolla lite extra om någon gör rätt och fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har sett massor med lall på olika ställen till exempel piren där det är folk som vdmar och rdmar och jag vill vara servervakt för att helpers är inte så jätte snabba i help och då vill jag kunna ha ett litet ansvar att jag kan göra något åt saken själv. Jag tycker även att jag kommer ha ett stort ansvar att kolla lite extra efter regel brott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är när man abuesar sina perms typ som att ge sig själv fördelar inom rpn typ som att ha på toggleid så att man kan se vad personerna i ett scenario. Eller om man är i en skottlossning till exempel i ett gäng kan man inte bara gå och reviva när man blir ner skjuten.

Vidare, till intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer och du har 48h på dig att ta din intervju! Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka