Nekad LUCAS12212 | Medlem ansökning [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LUCAS12212

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? lucas.carl.johansson

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas carl joansson

Vad är ditt discord namn? Lucas1221

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2006

Berätta om din karaktär. han heter Lucas johansson han han är jag i rl ochså han vill bli medborgare så han kan bli krimenäl så han kan gå med i deltastrit och vara ven med hamko mosa så dom kan göra krimenela saker med varandra jag vill bli bästa vän ved hamko mosta så dom kan ha kul. han är som jag lucas johansson jag har adhd så jag svär gäte myket jag dyxelsi så jag kan inte sta alla orden så bra jag kan inte läsa bra. jag obrert mig när jag var 3år när jag vart 9 så fik jag en sten 10cm in i tjötet så jag fik sy sen del har jag bara haft ont över allt och fot masa smo sår. jag blir mobad i skolan för att jag är tjok i blan blir jag slagen
min stord bror är gäte elak och mobar mig och slår mig. jag önska att jag varit rik så jagb kude vara glad hella dagen och jag juger inte de är mit liv sen jag var 5

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att kuna bli krim och gå med i deltastrit och vara vän med hamko mosa så vi kan göra masa roliga saker och inte bli osams de är de som är de som jag vill bli medlem för

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag frågade min kopis brorsa om vad unive var då helpte han mig ta lana när fivem så gick jag in på unive och de var gäte kul att få prata och lära skäna folk i unive de är kul jag älskar unive

Hur hittade du Unive? jjag frågade min kompis brorsa om han fistte vad unive var och han sa ja då frågade jag om kunde helpa mig och lada ner de

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kuna bli medborgare och bli krim och gå med i deltastrit med hamko mosa och vara en stor de av gänget

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kuna bli medborgare och bli krim och gå med i deltastrit med hamko mosa och vara en stor de av gänget

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte alls

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag för står allt

Tillbaka