Accepterad Lucas0011 | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas0011

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lucas_goat11_33650

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bertil Svenson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Aktiv och lyssnar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Skapa en business och käna pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att det är en bra känsla rolig rp och är aktiv ofta

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska spela som man skulle gjort det i verkligheten till exempel om jag blir hotade tar jag inte fram ett vapen och börjar skjuta på han/hon.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig gjort!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska ha respekt för andra inte kalla en för fula saker och Du ska inte skapa konflikter med olika gäng

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det vill jag inte

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: (Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär,Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario,Kan du ge exempel på några av serverns regler)

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario
Det innebär att du ska spela så som man hade gjort i verkligheten man ska göra så det blir en bra rp upplevelse för båda parterna bara snacka saker som sker in game som att irl är spelet
,Kan du ge exempel på några av serverns regler)
Man får inte snack med andra personer på t.e.x discord när du spelar på servern Du får inte säga massor av kränkande ord du ska tänka på att du vill behandla folk som du själv vill bli behandlad i spelet Du kan inte bara byta inriktning om t.e.x jag skulle få för mig att bli grovt kriminell då kan jag inte bara byta sida och bli polis direkt efter

(Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Jag vill att min karaktär ska vara en laglig person som ska hålla sig till lagarna den ska skapa en bilfirma där man säljer, uppgraderar bilar Han ska bygga upp ett nätverk med många anställda och ge en bra arbetsmiljö till de anställda

Ändra också så att ditt steam namn är samma som ditt discord namn

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka