Accepterad Lucas. | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas.

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tradeban76561198018537335

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucas#8891

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karkaktär föddes 1974-12-15 och döptes till Fredrik Lindström han brukar även kallas Freddan. Fredrik har haft en väldigt bra uppväxt han har bott med sin familj tills han fyllde 20år och fick en lägenhet i multistaden av sina föreldrar. Han levde med sin storebror Stefan och sin lillasyster Stina och sina föreldrar pappa Åke och mamma Lotta. Han levde i ett stort tegelhus och med ett stort garage eftersom han pappa Åke var bil mekaniker och var allmänt bil intresserad och Fredrik blev även väldigt bil intresserad och blev väldigt duktig med bilar. När han flyttat in i multistaden i hans lägehet så fick han fort ett jobb på postnord AB. Efter det har hans liv bara flutit på. Men nu skulle han vela utforksa arbetslivet och kanske uppfylla drömmen att få jobba med fordon. Eftersom Fredrik har haft en väldigt bra uppväxt så är han en väldigt lugn kille som gillar att prata med folk och vara trevlig. I det här fallet så skulle han brinna för bra kundbemötande. Han gillar också att gymma att bli stark och se stor ut. Han har gymmat i ca 25 år. Fredrik har också tagit b-körkort och körkort för lastbil.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli Whitelistad för att få en större roll och få chansen att ta ett större ansvar. Jag vet också att jag är väldigt seriös i mitt spelande och kommer ta det här på högsta allvar. Jag ska bidra med bra RP så det blir kul för alla. Jag gillar när allt är seriöst och alla tar det här på högsta allvar. Det är riktig RP för mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill jätte gärna jobba med fordon och vara väldigt seriös det är det jag älskar med RP att man sitter i ett spel men är väldigt seriös. Jag kommer ta det här på högsta allvar och vara riktigt seriös för att få multistaden ännu bättre.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom att sett det på Youtube och jag satt en kväll och scrollade för att hitta något bra RP som är seriöst och välgjort precis som Multistaden. Några kompisar på skolan har också tipsat mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med Multistaden och rollspelet är att vara väldigt seriös. Jag gillar när man är seriös i spel och låtsas som om det är på riktigt. Jag kan sitta i timmar och spela det här underbara spelet. När jag vill hitta ett seriösare jobb så är jag faktiskt inte ute för pengarna utan för att få ett ännu seriösare rollspel. När man liksom kan jobba med fordon och prata med massor av folk. Jag vill såklart också ha väldigt roligt vilket jag har nu. Jag tycker som sagt också att det är viktigt att det hålls seriöst och jag kommer verkligen ha som mål att håla mitt rollspelande väldigt seriöst. Jag gillar verkligen inte när folk lallar. det ska vara riktigt och seriöst.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på multistaden och har faktiskt bara spelat multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka