Accepterad Lucas Troung | Medlem ansökning (Hug0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zebran11333

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/694103837484/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Troung

Vad är ditt discord namn? hexagonnibba#4469

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Oloffson han är 16 år och är född 5 september. Bengt Gillar att vara bland snälla personer. Bengt älskar bilar han är jätte intresserad i bilar. Bengt hoppade av skolan och började studera bilar för han är super intresserad i bilar hans drömjobb är att jobba på Mekonomen. Bengt har bott i staden unive ganska länge och där har han lärt sig känna många vänner och några från Mekonomen som hjälper han att lära sig lite extra mycket om bilar. Bengt är en väldigt snäll person och hanterar folk på rätt sätt om någon skulle vara taskig mot Bengt så hade han bara gått där ifrån eller frågaställt varför han är så taskig. Bengt brukar spendera mycket pengar på reprations kit för att han brukar laga folks bilar gratis med det men om det är något aldeles för komplicerat så brukar ha n försöka om han då misslyckas betalar han för lagning på mekonomen. Bengt har valt att bo kvar i staden för att han känner sig välkommen och folk är snälla mot han och då är Bengt snäll tillbaka. Om Bengt hade sett någon bli slagen hade han ringt polisen direkt för han gillar inte när folk inte följer lagarna som finns.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive just för att utveckla min rp och att jag ska kunna ge bättre rp. Jag vill också spirda glädje på servern och inget negativt och kunna hjälpa till om någon hade behövt hjälp. Jag vill också ta rp seriöst och inte lalla runder då jag tycker att rp är det roligaste som finns.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att bidra med bättre rp och spida glädje och utveckla min egen rp samt kanske några andras rp om de gör något fel. Jag vill att servern ska vara så bra som möjligt så jag kan bidra med att försöka hålla nere negativteten för jag personligen gillar inte negativa personer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska typ spela för båda parterna i ett scenario. Man ska göra så att båda parterna i scenariot har kul och vinner så att det inte bara är en part av scenariot som vinner och har kul för det är viktigt att båda ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att min vän ringde mig och sa tror jag har hittat en bra server på fivem så var det unive så gick jag in och lirade lite kollade runder hittade mycket folk att rp:a med som gör det till en bra server också fortsatte jag köra på unive tycker det är den bästa server jag spelat på

Tillbaka