Nekad Lucas T | Whitelist ansökning [cr0zz] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas T

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198874921865/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Tode

Vad är ditt discord namn? Lucas_T06 #2673

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Isak Lindquist växte upp i ett mindre samhälle utanför Lysekil där han växte upp med sin mamma, pappa och lillasyster. Hanns pappa ägde en bilfirma som Isak hjälpte till med på somrarna. Isak fick ett stort bil intresse efter det.
Isaks lillasyster var inte så bilintresserad utan hon gillade mer hästar och att hjälpa till i stallet. Isak hade en bra uppväxt och han fick lära sig om hur man ska behandla och bete sig mot andra, Isak har en bra attityd och ett bra humör också.. Under Isaks ungdomsår hängde han ute på landsvägarna och körde street race med sina kompisar. Isak gick ut ur grundskolan med bra betyg så att han kunde klara sig. När han blev äldre ville Isak flytta in i en stad. När Isak kom till multistaden så hade han inte mycket men han var motiverad och började jobba på postnord. Nu levererar Isak paket till invånarna i multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli White listad eftersom att jag vet hur man beter sig och hur man ska behandla andra. Om man är White list på multistaden så har man också det lättare eftersom att man kan jobba på jobb där man kan få mer pengar. Jag vill även kunna ha det mer kul i serven när jag t.ex köper nya bilar och när jag jobbar och kanske till och med lär känna nya i jobbet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna server eftersom att detta är min favorit server som jag har kört på av dem servrar som jag har kört på och för om man är whitelistad så har man mycket möjligheter i denna serven.

Hur hittade du Multistaden? Jag började köra GTA 5 med min kompis, efter ett tag slutade han köra GTA 5 och började köra FiveM. Jag fortsatte att köra GTA 5 men han slutade helt men han tipsade mig om FiveM så jag testade det. Jag började köra på Makt RP men jag gillade det inte så mycket efter som att det inte var så många som spelade inne och för att man inte hade så mycket möjligheter. Men min kompis och jag såg att mulitstaden låg ganska högt upp på listan så vi testade det och nu är det det ända vi kör.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt råll spelande är att ha det så roligt som möjligt och och att kunna lära tjäna nya via internet.
Jag vill även kunna bli så bra på RP som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar inte på någon annan server för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka