Accepterad Lucas T | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lucas T

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198874921865/

Ditt Hex-ID: 110000136848b89

Vad är din discord tagg? Lucas_T06#2673

Vem var det som bannade dig? Frazata33

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en spelare. (Jag såg honom inte)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köra bort från piren och sen i korsningen så såg jag att ett nummer (ID) var i vägen och när jag märkte det så han jag inte stanna och då så körde jag på honom. Det laggade för mig vilket gjorde att mitt spel inte hade laddats in och därför såg jag inte spelaren som jag körde på utan bara hanns id.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde ett fel som körde på spelaren men jag såg honom inte. Jag kan förstå att staffen bannade mig pga i ig så såg det ut som att jag bara körde på honom utan att bry mig men det var absolut inte meningen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. EN var när jag körde på en kille för att han tog min bil och sen hoppade han ut ur bilen och sprang iväg, sedan tog jag min bil och sen så körde jag på honom för att få stopp på honom (Han dog inte) En annan gång var när jag tjuvkopplade en bil i lakerings båset i vianor pga att kunden inte ville flytta på sin bil efter att han vägrat betala.

Mina lärdomar från mina banns är att jag bara ska hålla mig till reglerna och inte göra förhastade slutsatser.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta det bara vara men isf hade det varit låg RP nivå att bara strunta i att en snubbe försöker stjäla ens bil eller att inte göra något åt en arg kund som ställer sin bil på ett ställe där man inte får stå och sen vägrar att flytta på den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tror inte det efter som att det var ett misstag att köra på spelaren och att jag inte såg honom. Men jag kanske ska ta det lugnt med min körning av fordon från en tid framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka