Nekad Lucas T | Ansökan till Servervakt [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas T

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Tode

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2006

Vad heter du på discord? Lucas_T06#2673

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån 19-22
Tis 19-22
Ons 19-22
Tors 19-22
Fre 16-01:00
Lör När jag kan ock vill men annars till 01:00
Sön När jag kan ock vill men annars till 21:00

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra allt i min makt för att kunna få bort allt lallande. Jag kommer kicka alla som mobbar, gör sexuella trakasserier och bryter mot reglerna. Och jag kommer att se till så att alla i min omgivning inte behöver utsättas för något tråkigt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag jobbar på vianor och jag vill att kunderna ska ha en sån bra och säker upplevelse när dem får hjälp hos oss. Sen vill jag även se till så att alla andra i min omgivning ska ha en sån bra tid som möjligt när jag är ur tjänst.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer göra det till en bättre plats om jag får bort alla som förstör RP nivån på seren, men även få bort alla som lallar och tramsar runt. Jag har även koll på alla regler och jag vet skillnaden på rätt och fel.

Varför ska just du bli servervakt? Jag lallar inte och jag tar saker seriöst. Jag vill kunna underlätta för staffsen när jag spelar på serven. Sen jobbar jag på vianor och jag vill kunna se till så att kunderna får en sån bra upplevelse när dem är i vianor lokalen och för att andra spelare inte ska komma in i lokalen och försöka ta över den. Sen vill jag även se till så att omgivningen runt mig är bra utanför vianors område. Sen är det ju så att det förekommer en del sexuella trakasserier mot framför allt tjejer på serven och jag tycker att det bara är löjligt och helt oacceptabelt av dem som är en del av det. Så därför vill jag bli server vakt, så jag kan kicka dem idioterna. (Förlåt för språket)

Varför vill du bli servervakt? Som sagt jag jobbar på vianor och jag vill att mina kunder ska ha en bra tid när dem är inne på vianor och att dem inte ska behöva vara rädda för att en lallare kommer in på vianor och förstör bilar och försöker hota eller något annat sådant. Sen gillar jag inte lallare över lag och jag tycker att dem ska bort för dem är inte till någon nytta.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive ID o /kick

Är du whitelistad på serven? Självklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja en gång det var när det var en kund som vägrade flytta på sin bil i färg rummet på vianor, då satte jag mig i bilen och tjuvkopplade bilen men jag blev bannad för "sunt förnuft" och var bannad i endast 30 min men jag vet att jag inte ska göra om det och jag har lärt mig av mintt mistag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope unive håller mig kvar :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka