Nekad Lucas T | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas T

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Tode

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2006

Vad heter du på discord? Lucas_T06#2673

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Beror på hur det är med skolan och läxor men på vardagar 19:00-21:00/22:00 och lediga dagar ungefär när jag vill kan men oftas 16:00/17:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? ca 2 och en halv månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till så att folk sköter sig inom min omgivning. Jag kan råka ut för ganska galna situationer när folk inte RP:ar och när dem förstör för andra spelare och då vill jag kunna rycka in och hjälpa. Sen vill jag även bidra med att göra serven till en bättre plats och kicka dem som inte följer unives regler.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag jobbar på vianor och jag vill att kunderna ska ha en sån bra och säker upplevelse när dem får hjälp hos oss.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att få bort alla som bryter mot reglerna på serven och dem som lallar på ett sätt som kan skada andra spelare på serven.

Varför ska just du bli servervakt? Jag jobbar också på vianor så jag vill kunna se till så att kunderna får så bra och säker upplevelse när dem befinner i vianor lokalen som möjligt. Jag har varit med om att folk bara har stormat vianor med sina bilar och förstört andras bilar på vägen, och därför vill jag kunna ha alternativet att kicka dem. Sen vill jag inte bara få bort dåliga kunder och lallare, jag vill även få bort spelare som bryter mot reglerna och kan vara ett hot mot RP nivån på serven.

Varför vill du bli servervakt? Och jag är snart 15 år och jag vet hur man ska vara mot andra, jag lallar inte och jag tar saker seriöst. Jag vill kunna underlätta för staffsen när jag spelar på serven. Sen var det ju dethär med vianor, jag vill kunna se till så att kunderna får en sån bra upplevelse när dem är i vianor lokalen och för att andra spelare inte ska komma in i lokalen och försöka ta över den. Sen vill jag även se till så att omgivningen runt mig är bra utanför vianors område.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har inga. Men någon gång måste vara den första tänker jag :)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja en gång det var när det var en kund som vägrade flytta på sin bil i färg rummet på vianor, då satte jag mig i bilen och tjuvkopplade bilen men jag blev bannad för "sunt förnuft" och var bannad i endast 30 min men jag vet att jag inte ska göra om det och jag har lärt mig av mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka