Nekad Lucas.s | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas.s

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucas.s

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jacob eklund, jacob är 16år gammal och kommer ifrån finland. jacob bodde i finland tills att han blev 8 år gammal sedan flyttade han till Sverige och började på ett nytt kapitel i livet. jacob började på en skola i Västerås, tiden i skolan var bra han träffade mycket kompisar och lärde sig mycket om det svenska samhället. När jacob gick ur grundskolan och skulle börja på ett gymnasium i västerås. Han hade svårt att välja, men han hade även svårt att komma in på någon linje för att han hade 10 merit poäng. jacob kom tillslut aldrig in på ett gymansium och började känna sig utanför, han träffade då nya vänner i centrum i Västerås. Det jacob inte viste då var att han träffade väldigt skumma människor, och dessa människorna höll på med droger och kriminalitet. jacob vill inte hålla på med kriminalitet men han har inget jobb och går inte i skolan så på något sätt måste han få pengar tänker han. Han blir frågad om han kan köra en
vespan ifrån ett ställe till ett annat ställe och då skulle han få 2000kr, MEN bara om han inte kollade vad som fanns i vespan. jacob gjorde vad han blev tillsagd och körde moppen till ett skogsdunge där han ställde av moppen och gick den korta biten till baka till centrum. Där träffade jacob upp vännerna och han fick sina 2000kr. jacob fortsatte att göra små saker åt hans vänner och fick alltid en liten betalning för det han gjorde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer och bidra med mer social rp och det viktigaste för mig är att den parten jag spelar med har roligt samt alla andra. Även om jag förlorar ett scenario så gör det inget för att då tycker det som jag rpar med det är roligt och det ör viktigt för mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte bara ska göra så att jag ska vinna men även ge den andra chans så att det ska bli bättre rp. Det blir roligare för båda två och folk kommer vela göra fler scenarin med mig som sagt man ska rp i den andra förhållande och inte tänka på sig själv hela tiden. Detta ledert till att rpn på servern även höjs och fler spelare börjar på servern då server blir rolig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag vet alla regler till exempel så är FEARRP när du är under ett pistol hot och då måste du vara rädd för ditt liv. Och Suntförnuft är när du gör grejer som man inte gör i riktiga livet liksom du inte kör 300 mitt i staden det gör man liksom inte i riktiga livet liksom. RDM = Random Deathmatch när du död (ar någon utan någon anledning. VDM =Vehicle Deathmatch När du dödar någon med din bil eller använder den som ett vapen liksom kör på folk

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag för jag har verkligen många erfarenheter inom de för jag har rpat i 3 år och sen så har jag väldigt många erfarenheter inom de så ja de kan man säga och sen så gillar jag att rpa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
  • Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka