Lucas nillson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ted
Vad heter du på discord? snwy_._
Vad är ditt Hex:ID 11000016e256520
Ange ditt födelsedatum 26 Augusti 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. 1-10 timmar beror på
Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag kan inte bifoga bild jag kan sckicka i discord sen.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. se till så det inte är moddare folk följer regler kolla över scenarion folk som kanske fuskar.
Varför vill du bli servervakt på servern? skulle va rolig kolla lite på hur fol rpar om de br
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse kan va att man spawnar fram bilar pengar nycklar osv korruption kan va att man bannar folk utan anledning.
Vad heter du på discord? snwy_._
Vad är ditt Hex:ID 11000016e256520
Ange ditt födelsedatum 26 Augusti 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. 1-10 timmar beror på
Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag kan inte bifoga bild jag kan sckicka i discord sen.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. se till så det inte är moddare folk följer regler kolla över scenarion folk som kanske fuskar.
Varför vill du bli servervakt på servern? skulle va rolig kolla lite på hur fol rpar om de br
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse kan va att man spawnar fram bilar pengar nycklar osv korruption kan va att man bannar folk utan anledning.