Nekad lucas | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucas

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198962544284/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas berggren

Vad är ditt discord namn? Lucce#8898

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Ali som är 23 år gammal. Han har bott i Sverige hela sitt liv. Han bodde med sin mamma Sofie och sin pappa Johan. När Lucas var tonåring hade han det väldigt destruktivt omkring sig hanns pappa hade ett alkohol problem och slog ofta Lucas mamma. Lucas intressen är att åka runt i ganska billiga bilar samt laga bilar, Han gillar också att åka på event som händer i staden. Han kan vara väldigt aggressiv om han blir arg Han har också grov ADHD.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är mycket erfaren inom unives RP, För att jag har RP'at här sedan i början av augusti i året. Sen tycker jag att RP är super viktig så all spel nivån blir så bra som möjligt. Jag vill att alla ska känna att miljön på servern är på top nivån. Jag vet också att det är många på denna servern som tar allt på allvar som är super viktig för mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör att jag är intresserad av unive är mest för att det är en skitkul server att spela på och RP nivån på den som inte ens har medlemskap är förvånadsvärts hög. Eftersom att det alltid är så många spelare inne på servern gör det att man för mer tid till att RPa och att det alltid är mycket folk i närheten och det för så att man måste RPa mer och då blir man bättre och bättre hela tiden. Unive är den bästa servern om man tänker på lag och sånt andra servrar är inte på samma nivå som unive och andra servrar har väldigt mycket fps drop och annat lag

Hur hittade du Unive? mina kompisar föreslog den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli så bra som möjligt och att all RP i hela unive ska bli så realistiskt som möjligt och att jag ska vara så pass bra så att jag hjälper till att få unive ditt och bara bli allmänt bättre och bättre på att rp med och mot folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa bra scenarios och ha det kul, Jag är ingen sån spelare som strävar efter pengar eller makt mer att bara ha det kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej.
 
Nekad, utveckla ditt mål och din karaktär, hittar inte heller din discord.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top