Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198962544284/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas berggren
Vad är ditt discord namn? Lucce#8898
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Ali. Han är född 98. Som intresse har min karaktär stort bil intresse. Han är väldigt bil kunnig. Han har en dröm att jobba som bilförsäljare.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en glad person som sprider mycket glädje. som vill att alla ska uppleva en bra och hög RP nivå med mycket garv.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för unive har väldigt bra regler och bra staffs med bra jobb och mkt (mycket) jobb. ni har det väldig bra röd tråd med verkligheten
Hur hittade du Unive? en kompis föreslog den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa jobb tjäna bra med pengar med hjälp av bilförsälgar jobb.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ekonomiskt oberoende.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej tror ej heller att jag kommer göra ( om ni inte gör en till server)
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas berggren
Vad är ditt discord namn? Lucce#8898
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Ali. Han är född 98. Som intresse har min karaktär stort bil intresse. Han är väldigt bil kunnig. Han har en dröm att jobba som bilförsäljare.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en glad person som sprider mycket glädje. som vill att alla ska uppleva en bra och hög RP nivå med mycket garv.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för unive har väldigt bra regler och bra staffs med bra jobb och mkt (mycket) jobb. ni har det väldig bra röd tråd med verkligheten
Hur hittade du Unive? en kompis föreslog den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa jobb tjäna bra med pengar med hjälp av bilförsälgar jobb.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ekonomiskt oberoende.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej tror ej heller att jag kommer göra ( om ni inte gör en till server)