Nekad Lucas malm | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas malm

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alessandro

Vad är ditt discord namn? m0zz3

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Lucas är en kille som växte upp i förorten och hans drömm är att bli polis och bekämpa brott. Lucas var bara 8 år när han ville bli polis och är 25 år och följer fortfarande sina drömmar. Han hade en jobbig uppväxt med en pappa som var alcholist så mamman fick ta hand om lucas. Lucas är en mycket unik pojke från där han växte upp dom andra personerna i hans klass ville göra duma grejer medans lucas ville följa sina drömmar och få unive till en bättre platts.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med till en bättre Rp där man ska vara seriös och RPa i olika scenario. och jag kan göra RP till en mycket mer skoj server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan göra att i ett scenario där man kör ifrån polisen så ska man inte köra max fart ifrån polis istället ska man ge polisen en liten chans att hinna ikap för att göra scenariot mycket roligare för båda två och så blir det en mycket mer värklig upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst jag nämner powergaming. Ifall man krockar så ska man RPa att man har blivit skadad och att man ska reagera i olika scenarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har typ 200 timar på Gta rp har spelat Unive och strive.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej har inget direkt att säga som är viktigt.

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka