Accepterad Lucas Månsson | Medlem ansökning (VIKTOR.NI)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CrustLux

Icke Medlem
Meddelanden
475
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198267859951/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Åström

Vad är ditt discord namn? CrustLux#9009

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Lucas Månsson. Som liten växte jag upp i en rik familj där morsan var advokat och farsan affärsman. Jag hade väldigt mycket vänner som liten och gick oftast runt med dyra kläder och accessoarer. När jag fyllde 18 hade jag värsta festen hemma som inte slutade så bra. Jag och mina vänner köpte mycket droger och blev senare inlagda på sjukhus. Både mamma och pappa förlora hoppet om mig och blev missnöjda över hur jag blivit. Så fort jag fyllde 20 fick jag en massa pengar och flyttade till Örebro. Jag hade ingen bra utbildning och inga vänner längre. Jag fick senare jobb på ICA och jobbade där i ungefär 2 år innan jag kände att jag ville ta tag i mitt liv och faktiskt bli något. Jag sa upp mig, sålde min lägenhet i Örebro och flyttade hit. Jag hoppas att jag ska kunna hitta nya vänner, få ett bra betalt jobb och ha kul. Eftersom jag har ett stort intresse för bilar men även juridik så har jag många val i vad för utbildning jag vill läsa och vad jag senare skall jobba med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem på Unive eftersom jag anser att det är det störta svenska seriösa servern med många bra medlemmar som tar rp seriöst och för att stärka min egna rp. Det jag kommer bidra med är att försöka få ett så gött samhälle som möjligt där alla kan prata med alla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag vill ha det roligt. Denna servern verkar ha en balanserad ekonomi till skillnad från andra servers samt att genom att vara whitelistad öppnas det mer möjligheter för att ha ännu mer roligare.

Hur hittade du Unive? Kollade folk som streama Twitch men även sökt själv vad som anses vara bästa svenska rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål för denna rp är att ha kul såklart och tillsammans med vänner göra olika saker och upptäcka servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill lära mig svenskt rp eftersom jag mest spelat på engelska rp och göra olika scenarion för att det ska bli riktig trovärdig rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka