Nekad Lucas Karlsson(Lullepull) | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198988482722/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lullepull #1643

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara en kille som är 27 år gammal och kommer ifrån en liten by (Övertorneå) som är väldigt motorintresserad. När han var liten så brukade han skruva i bilar och motorcyklar tillsammans med hans far som ägde en liten meckverkstad. Han är väldigt kunnig om alla möjliga motorer då han själv drivit en verkstad som tyvärr blev nedstängd då han hamnade hos kronkalle men nu lyckats ta sig ur det. Bilar, motorcyklar, fiske och även mecka är hans största intressen. Men tyvärr så har han gjort väldigt mycket dumma val i sitt liv och haft mycket problem med polisen. Men nu söker han nya vänner och även en ny stad då den förra var väldigt död.. Han är en väldigt känslosam person men när det kommer till folk han ej känner och ej bryr sig om så är han ganska känslokall!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Tycker att jag borde få en chans då jag sökt efter en aktiv server med seriösa spelare! Har väldigt bra med erfarenhet och även koll på alla reglerna. Väldigt svårt att hitta en bra och aktiv server där det inte finns folk som är inne för att trolla..

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Verkar finnas en stor spelarbas och väldigt mycket trevligt folk då man kollat på streams. Även vissa scripts verkar vara väldigt unika.

Hur hittade du Unive? Hittade den på en serverlista där många rp servrar finns

Vad har du för mål med ditt rollspel? Gillar väldigt mycket att rollspela (Göra teater) och pga corona så går det ej. Och rollspela är ett av mina största intressen!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få en stor vänskapskrets och sprida glädje och lära känna nytt folk! Men denna server verkar väldigt bra och mycket seriösa spelare så hade varit roligt att kanske gå med i en mc klubb och ha ett gött häng med nytt folk!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej har dock spelat på en server som tyvärr dog ut väldigt fort..
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top