Nekad Lucas Johansson | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lucas

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hej mitt namn är Owen Dakota och är 22 år gammal. Under min uppväxt har jag tyvärr gjort flera felsteg. Jag har varit involverad i kriminalitet och hamnat i miljöer som varken gynnat mig eller de människor omkring mig. Det är inget jag är stolt över, men det är en del av min bakgrund och en erfarenhet jag nu använder som motivation för att förändras. De senaste åren har fått mig att inse vikten av ansvar, trygghet och att bygga något som håller över tid. Jag vill inte längre leva ett liv som riskerar att skada mig själv eller andra. Idag strävar jag efter att bli en stabil, pålitlig och redig person – någon man kan lita på, någon som gör rätt för sig. Jag har tagit flera steg för att ändra riktning: brutit med gamla kontakter, skaffat rutiner, sökt rådgivning och försökt hitta sunda sammanhang där jag kan växa. Det viktigaste för mig nu är att omge mig med människor och en gemenskap som står för ärlighet, ansvar och utveckling. Jag söker medlemskap därför att jag vill vara del av något positivt och hållbart. Jag vill lära mig, stötta andra och bidra på ett sätt som visar att jag tar min framtid på allvar. Jag har viljan att förändras och arbetar varje dag på att bli en bättre version av mig själv. Jag hoppas att ni kan se min ambition och ge mig chansen att visa vad jag går för. Jag är redo att lägga tid, energi och engagemang på att bli en person som gör gott både för mig själv och för andra.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är en riktig G, snäll och manlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Owen Dakota föddes och växte upp i en mindre svensk förort där många familjer kämpade med ekonomi, arbetslöshet och brist på stabila förebilder. Hans uppväxt var inte nödvändigtvis olycklig, men den präglades av en otrygg miljö. Föräldrarna arbetade hårt men hade svårt att räcka till, och Owen hamnade tidigt i ett umgänge där respekt ofta blandades ihop med rädsla och där snabba pengar lockade mer än långsiktiga mål. Under tonåren drogs han in i småkriminalitet som senare utvecklades till allvarligare problem. Han hamnade i konflikter med både skola, sociala myndigheter och rättsväsendet. Även om Owen inte ser sig själv som en ”dålig människa”, vet han att hans val har skadat både honom själv och andra. Samtidigt bar han alltid på känslan av att han ville mer – att han hade potential till något bättre, men saknade riktning och stöttning. Vändpunkten kom när en nära vän hamnade i en allvarlig situation som fick Owen att inse vart han själv var på väg. Han tog kontakt med stödverksamhet, började rannsaka sig själv och för första gången på länge satte han ord på sin vilja att förändras. Det var ingen enkel process, men den gav honom motivation att lämna det destruktiva livet bakom sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med ett trevligt och gott bemötande mot staffsen, jag kommer att rp:a på allt som händer och bidra så att servern blir som bäst igen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för makt och pengar inte för ett roligt scenario utan bara att vinna i det här scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det har hänt men har inte spelat på servern sedan 2022 typ så kommer knappast ihåg men kanske glömt bort att rp:a när jag lagat en gängbil.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, rdm, sunförnuft, pwg och reaction rp och fear rp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Snusa löst är för män

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit sin intevju i tid
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka