Nekad Lucas Hansson | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas Hansson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199150044390/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lögen#9528

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Så på unive är min karaktär en person som jobbar på postnord och är en trevlig person som hjälper folk med saker t.ex att köra dom till olika ställen. Och om folk gör fel tillexempel att dom går mitt i vägen eller bara står där så brukar min karaktär säga till dom att flytta sig till sidan. Och om bilar går sönder på vägen så brukar min karaktär flytta dom för att det inte ska hända några olyckor. men om det händer en olycka så jag fram och frågar hur det gick och om han behöver sjukvård och om jag ska ringa någon te.x falk eller mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat på den nu att tag och som jag har sakt så vill jag testa på ett nyt jobb som man kan hjälpa folk för det gillar jag och göra om jag skulle blivit medlem så skulle jag ansöka till polis mekonomen eller Brittas eller Saras för att hjälpa folk så mycket som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är så många som spelar på unive och det är inte många som lallar dom flesta är alvarliga och trevliga jämfört med andra servrar. Och att man blir tillsagt på skarpen om man gör fel. Och om man behöver hjälp så kan man få det antiken i spelet eller på dc. Och att nästan alla hjälper till för att få en bra verksamhet.

Hur hittade du Unive? Spela först på andra serverar fast dom var dålig så gick jag in på en svensk där det var många inne och det var den bästa jag har kört på och kommer inte köra på andra serverar en unive nu bara för att den var mycket bättre en alla andra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara snäll mot alla och hitta en annan röst som inte är ens normala röst.:)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att börja jobba på bättre jobb än postnord typ som Brittas Saras eller merkonomen eller polis

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? aaaa nästan 7 timmar per dag om jag inte är och campar med familj och vänner eller om jag är i skolan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka