Nekad lucas domeij | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucas domeij

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? THEKING#4379

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Johansson och är 28 år och är bilintresserad, speciellt lite äldre bilar, och skulle vilja jobba i ett garage med bilar i framtiden. Björn är väldigt målmedveten och klickar när det är dags. Hans känslor är anpassningsbara, särskilt hans humör. Generellt sett är han en person som bryr sig om människor och dessutom är lugn. Björns föräldrar bryr sig inte lika mycket som Björn. De var lika arga på honom och gjorde skit. De kunde bara inte ta hand om Björn. Det gjorde att Björn bestämde sig för att flytta hemifrån vid 1
års ålder. Björn bodde då på gatan eftersom han inte hade ett jobb att försörja sig på. Efter några veckor tröttnade han på att leva på gatan, han bestämde sig för att flytta till ett barnhem och där fick han av sina föräldrar den sortens vård han alltid hoppats få. Hans flytt till ett barnhem resulterade i att han fick en bra utbildning under resten av sin barndom och nu lever lyckligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer göra bra och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det i sin tur gör att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för ena parten.

Hur hittade du Unive? en vän tipsade mig om den och sa att den var bra

Nekad, hittar inte dig på DC, samt att jag vill att du ska utveckla allting mer!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka