Accepterad lucas domeij | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucas domeij

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lucasdomeij/

Ditt Hex-ID: 11000013ee03589

Vad är din discord tagg? Lucas sjöberg#4379

Vem var det som bannade dig? QT

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1678564701582.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad en timmer för att jag använde mina arbetskläder när jag var och gjorde droger, sen efter det så kunnde jag spela ca en timme sen blev jag bannad en 3 dagar f

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad 1 timme för att jag annvände mina arbetskläder när jag plockade kemikalier, idag, sen kunde jag spela lite mer en en timmer, sen blev jag bannad i tre dgar för samma sak, men jag lärde mig efter att bli bannad i en timme, sen spelade jag och blev bannad i 3 dagar för samma sak som jag blev bannad ca 1 timme innan fast jag hadde byt kläder

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och använde mina arbetskläder då jag gjorde kemikalier, sen blev jag bannad i en timme, Sen kunde jag spela i lite mer en en timme, sen så blev jag bannad för samma sak fast jag hadde bytt kläder så vet inte vad jag har gjort för fel, plus det har inte ens samma person som FELAKTIGT bannade mig fel,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blevit bannad tidigare för att jag lämnade i ett senario, och för jag råka tatcha en

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte använt mina jobbkläder när jag plockade kemikalier

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda sina jobb kläder

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka