Nekad Lucas! | Chef-jobb ansökan [ William07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas!

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? Lucas!#9881

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 3 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer vara aktiv inom yrket och anställa rätt personer, med rätt personer menar jag folk som har bra kundbemötande så man vill komma tillbaka och även dom som har drivet för att sälja bilar. Har sätt att yrket just nu är väldigt inaktivt men det vill jag ändra på. Jag kommer beställa in bilar så det finns i lager att köpa och kommer även fixa sammarbeten med andra yrken på servern.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat på Marja-Lisas tidigare, blev däremot bara provanställd men har ändå en bra grund för hur yrket fungerar. Jag har även varit biträdande chef på Mekonomen 2 gånger vilket gör att jag har kunskaper när det kommer till att leda ett yrke.

Hur ofta kommer du vara inne? Har ganska mycket med skolan och så nu men kommer vara aktiv så mycket som jag kan. Ska hitta på lite nu på lovet så kanske inte är jätte aktiv i början men kommer göra så mycket jag kan

Tider om det är skolvecka:
Måndag: 16:00-21:00
Tisdag: 16:00-21:00
Onsdag: 16:00-21:00
Torsdag: 16:00-21:00
Fredag: 15:00-00:00
Lördag: 13:00-00:00
Söndag: 13:00-21:00

Kan ändras beroende på om jag gör något en viss dag men om det är en vanlig dag ser det ut så. Tiderna nu på lovet är ju också annorlunda, vissa dagar mer, vissa mindre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka