Accepterad Lucas! | Chef-jobb ansökan Sjukvården [R1lic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lucas!

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regionschef, sjukvården

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? Lucas!#9881

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år snart

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Utveckling av yrket Just nu är det ganska många brister på sjukvården. Några av dessa brister är dels aktiviteten och lite abuse av f6 menyer. Jag kommer försöka göra det bästa jag kan för att få upp yrket igen och göra så det blir en bra rp nivå. Då kommer säkert frågan, hur ska jag göra detta? Jo, dels så har jag planerat in med några nära som jag känner som kommer styra upp detta med mig. Jag satt innan i ledningen på sjukvården och styrde upp det under förra chefens tid. Då var vi runt 20 personer i tjänst sammtidigt. Det jag menar då med "några jag känner" är några från ledningen som jag jobbade med. Jag har planerat in med dom att vi ska försöka styra upp sjukvården så bra vi kan, det är svårt men vi ska försöka så bra vi kan och de funkade förra gången så de värt att ge sig på ett försök igen. Innan gick det väldigt bra. Vi hade bra sammarbeten med dom andra blåljusverksamheterna på servern och många anställda tyckte att det var skit rolig, polisen tryckte panikknapp och vi anslöt oss med räddningstjänsten med akutläkare och ambulanser. Just nu har bara aktiviten sjunkit. Många springer bara runt och abusar deras f6 meny för att få dessa 4 tusen man får när man revvar någon, då gäller det att staffs också har en roll i detta och kollar så det inte händer. Vi är inte direkt jätte duktiga inom sjukvård. Visst, vi kan utbilda på en expert nivå iallfall men nu kommer vi fokusera mycket på att få upp aktiviteten och sedan börja utbilda många som sedan kan bli undersköterskor och ta intervju för att bli rekryterare. Vi alla i förra ledningen har ju utbildat vidare utbildningar och grundutbildningar. Tror det kommer gå väldigt bra om vi får in ungefär samma ledning igen och börjar kämpa, det kommer inte bli lätt, de är svårt att hitta folk som vill jobba inom sjukvård men det går. Plus att nu börjar skolan närma sig mot sitt slut och därav har man nog någon timme mer om dagen att försöka lägga här. Man kommer sjävklart göra annat över sommaren men man har fortfarande tid över att utveckla.

Discorden
Det är viktigt att försöka ha en bra struktur i discorden och detta kommer tittas över när tiden finns. Vet om att förra chefen gjorde mycket med discoren och rollerna med om det finns någon som ska ändras eller tas bort så ska vi titta över det. Tror somsagt inte att det finns något direkt men det ska såklart kollas.

Sammarbeten
Sammarbeten är någon som är viktigt inom alla yrken men det har en stor del inom sjukvården. Dels så ska vi sammarbete med dom andra blåljusverksamheterna mycket, alltså polisen och räddningstjänsten. Vi kommer självklart ha sammarbeten med andra yrken som mekonomen, kriminalvården och andra yrken. Detta gör scenarion mycket roligare när man rullar på en panikknapp så kommer sjukvården, räddningstjänsten och Mekonomen efter som bärgar bort bilarna. Detta hade vi tidigare och många tyckte att det blev väldigt roligt. Detta hjälper ju också till med social rp inom yrken.

Rekrytering
Har redan sagt mycket om detta med har lite fler saker att tillägga. Vi kommer göra vårat yttersta för att ta mycket intervjuer och höja aktiviten. Har varit chef på andra yrken tidigare där det är mycket att man tar intervjuer, för att sedan rensa dom som är inaktiva. Inom sjukvården är det inte lika mycket sådant, man kan nästan ha hur många anställda som helst. Det är ju betydligt bättre med fler anställda som jobbar lite än få anställda som jobbar lite. Ett nytt sjukhus kommer också hjälpa till mycket med rekryteringar. I det nuvaranade sjukhuset finns det ett kontor där man kan ta intervjuer och det gör det svårarare att ta intervjuer med fler sammtidigt. Detta hade också gjort arbetet lättare med ett nytt sjukhus. När man exempelvis skulle ta blod prov kunde man inte gå ner till labbet utan att får 10 nedskottade människor mot sig som typ hotar en med att vårda deras kompis. Detta problemet var inte på universitets sjukhuset för där fan dörrar till avdelningar så man faktiskt kunde jobbar lite ifred. Har hört att ett nytt sjukhus i sandy är pågång så vi kanske kan börja jobba där uppe.

Buggar/script
Vet inte om problemet med bilarna fortfarnde är kvar men om det det är de kommer jag försöka kontakta T4arget eller någon så vi får dom fixade. Annars kommer jag, om tiden finns, att försöka hitta script där man exempelvis ser pulsen och syremättnaden på en skärm typ. Detta hade ju gjort allt mycket roligare för då hade folk som faktiskt har skador inte bara kunnat skriva "/me bra puls" för att komma ut från sjukhuset så snabbt som möjligt även fast dom har en skottskada in en artär där blödning inte är stoppad. Kommer kanske se över om man kan få ett nytt sjukhus som jag skrev ovanför. Vet även om att någon sjukhus jobbas på uppe i sandy så vi kan röra oss där också.

Korruption/former av abuse.
I sjukvården finns det ju, som de flesta vet, att när man revvar med f6 menyn så får man 4 tusen spänn. Detta är något som jag sätt abusas väldigt mycket. Att man exemplevis springer runt vid receptionen och f6 revvar alla som ligger där utan att direkt rpa med dom. Detta förstör ju lite av dehär målet att "rpa med sjukvården". Därför gäller det att staffs, om tiden finns, speccar lite över sjukhuset.

O ja, jag säger upp krim om jag blir ;)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju då som sagt varit ledning tidigare inom sjukvården när det gick väldigt bra. Har också varit administration på Räddningstjänsten samt chef på flertal ställen som meko, kriminalvården, marja lisa och båtbolgaet. Skulle själv säga att med rätt ledning så kommer detta nog gå bra. Om jag inte hade kunnat få en bra ledning blir det väldigt mycket svårare

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 16:00-21:00
Tisdag: 16:00-21:00
Onsdag: 16:00-21:00
Torsdag: 16:00-21:00
Fredag: 15:00-00:00
Lördag: 13:00-00:00
Söndag: 13:00-21:00

Lov:
Måndag: 13:00-00:00
Tisdag: 13:00-00:00
Onsdag: 13:00-00:00
Torsdag: 13:00-00:00
Fredag: 13:00-00:00
Lördag: 13:00-00:00
Söndag: 13:00-00:00

Kommer självklart ändras från dag till dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Godkänd efter tagen intervju. Lycka till!

Tillbaka