Accepterad Lucas! | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas!

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/WexzZy/

Ditt Hex-ID: 110000115334855

Vad är din discord tagg? 1alucas

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-19 185307.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hetsade mot ludde och fick indragen servervakt och då skrev jag att han kunde dra alla roller men istället bannade han mig helt från servern istället för att ta bort rollerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En polare blev bannad och jag valde att skriva emot ludde o han blev kränkt då och drog min servervakt o då skrev ja att han kunde dra alla roller istället för bara servervakten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Borde inte blivit bannad eftersom jag själv ville ha indragna roller men han va för lat för att dra in och istället bara bannade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte fått en lång ban som jag är medveten om tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skriva i offentliga chatter där folk tar allt man säger som staff hets...

Har du lärt dig någonting efter din ban? eftersom ja bad om indragna roller så är de inget o lära.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka