Accepterad Lucas! | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas!

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/WexzZy/

Ditt Hex-ID: 110000115334855

Vad är din discord tagg? Lucas!#9881

Vem var det som bannade dig? Vet ej då det inte står vid discord ban

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-11 185021.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning faktiskt. Jag sa upp mitt medlemskap och ville dels ta paus från rp och testa något annat. Allt va bra efter jag sa upp mitt medlemskap sedan blev jag dc bannad helt utan anledning och nu vill jag tillbaka till unive och då känns det konstigt att jag är dc bannad. Inte gjort någon skada mot unive alls och ser ingen anledning till denna dc bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag sa, så sa jag bara upp mitt medlemskap precis innan. Jag ville ta paus och testa något nytt ett tag och ungefär en vecka efter jag sa upp så blir jag discord bannad från unive dcn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban. Jag ville testa något nytt och ta en paus från rp men sen insåg jag att ja tyckte unive va en bra och rolig server där jag kände mig hemma. Ser däremot, som jag sagt, ingen anledning till att dc banna mig bara för jag sa upp mitt medlemskap

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger under hela min tid på unive vilket är 1 år. Dessa bans va i början då jag började mitt rpande på unive och då blev jag bannad för sunt förnuft. Annars utan det har jag aldrig blivit bannad innan och det är ju ett bra tecken på att man faktiskt kan rpa då och att jag har tagit lärdom av de tidigare 2 bans eftersom jag inte blivit bannad efter de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte säga upp mitt medlem. I efterhand ångrar jag de då jag tyckte att servern va rolig. Jag va regionschef innan jag sa upp och tyckte det var skit roligt men sen sa jag upp för att testa nya saker och då blev jag bara dc bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Bestäm dig för vilka du vill vara hos

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka