Nekad Lucas Bär | Medlem ansökning Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas Bär

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Lindman

Vad är ditt discord namn? Lucas213#2566

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Bär och är född 2001 och älskar bilar och att vara snäll. Lucas älskar att vara med kompisar och speciellt snälla kompisar för det har inte alltid varit snälla personer som har varit med Lucas. När Lucas var liten blev han mobbad och hans föräldrar ville inte ha han. Hans kompisar utnyttjade Lucas på pengar och det tog ett väldigt bra tag innan han märkte det. Men Lucas gav inte upp utan han fortsatte leva och försökte göra någonting bra åt det. Lucas flyttade och träffade då sin nuvarande bästa kompis Svante Svantesson. Som Kalle hänger och lever med varje dag. Kalle vill också utöka familjen och då träffa sin livs kärlek och få 2 barn som är och har varit Lucas dröm sen han var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och hög kvalitativa scenarion med bra rp nivå och fair för båda parterna. Så att ingen blir missnöjd med det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man enbart inte spelar för att vinna.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom min kompis som rekommenderade serven till mig och sen dess har jag verkligen fastnat i rollspelardet .

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP, Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka