Nekad Lucas Bär | Medlem ansökning [borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas Bär

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Lindman

Vad är ditt discord namn? Lucas213#2566

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amo Bakhad och är 22 år gammal. Han har växt upp med en ensamstående pappa och ungdomen har inte varit den bästa. I början så var allt bra i livet, bra betyg och en älskande familj. Men detta förstördes en dag då hans mamma dog tragiskt i cancer. Sedan dess har hans liv skruvat upp sig med att han började hänga med äldre grovt kriminella personer och började leva i det kriminella livet. Han gjorde allt från att sälja droger till att misshandla folk som är skyldig han pengar. Han sket fullständigt i skolan och tog tiden till att endast hänga med vänner. Allt detta ändrades på blinken av ett öga efter han fått dödshot mot sig och blivit grovt misshandlad då hans boss åkt fast och dem andra trodde det var han som skvallrade till polisen. Detta ledde till att han tog bort sina sociala medier och flyttade stad för ett säkrare och bättre liv. Men han lever än i skuggorna än ifall att.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och bra rp med långdragna scenarion, men framförallt att göra rp roligt för alla. Jag kommer också bidra med till att andra får en bättre rp genom att visa min egna men också ta åt mig själv av andras

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett exempel är att om man är i ett butiksrån och polisen tar fast dig på motorvägen så ska ens första instinkt vara att skjuta dem för att komma iväg, man ska istället kunna ta att man förlorar scenarion ibland så polisens del också blir rolig någon gång. Ett scenario behöver man ej vinna för att vara kul

Hur hittade du Unive? Jag jag hittade unive genom min kompis som rekommenderade serven till mig och sen dess har jag verkligen fastnat i rollspelardet .

Nekad, inte tagit intervju i tid.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka