Accepterad Lucas! | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas!

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Lucas!#9881

Ange ditt födelsedatum 25 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv ganska stor del av dagarna. Just nu rollspelar jag regionschef på sjukvården och därför krävs det att jag är inne några timmar om dagarna. Jag brukar vara inne ungefär 3 timmar på vardagar och några fler timmar på helger om jag inte gör något annat den dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Snart 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1033337004852789258/1114234960224735263/Skarmbild_2023-06-02_185025.png Funkar inte bilden, skicka pm till mig så löser jag

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska göra servern till en bättre plats. Dom ska göra staffs jobb lite lättare på vissa delar så dom kan lägga tid på annat. Exempel på detta kan vara att dva bilar och ta åtgärder mot folk som gör regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Vill bli servervakt igen för att jag vill hjälpa servern på det sättet jag kan. Har varit servervakt tidigare och vet hur det fungerar bra. Man ser oftast mycket lall på piren och framför allt sjukhuset. Därför gäller det att man kan hålla lite koll där. Jag är ju också regionschef för tillfället och ibland fungerar inte f6 menyn när man ska revva och då kan sv vara bra så man kan fortsätta rpa vidare utan att vänta på någon som kan reviva.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det finns flertal exempel på abuse inom servervakt. Det kan exempelvis vara att man revvar sin kompis under ett skott scenario för att man ska vinna det eller att man revvar sin kompis på sjukhuset bara för att dom inte ska rpa med sjukvården. Ett annat exempel är ju att ha på toggleid under scenarion då det kan ge en fördel så man kan se vart motståndaren befinner sig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka