Nekad Lucas anderson | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zebbe87

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? zebastian

Ditt discordnamn: zebbish#9962

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag är driven, gillar att hjälpa till och har mycket tid på fritiden. Jag har tänkt på staff rätt länge nu och har bestämt mig för att ge det ett försök. Det jag kommer hjälpa till med är att utveckla servern och hjälpa alla att få så bra rp som möjligt. jag kommer öppen för att hjälpa till om ngn har frågor eller behöver hjälp med något. För att höja rpn ska jag när jag tex bannar ngn skriva varför jag bannat personen och vad personen kunde gjort bättre.
Eftersom jag är nästan alltid aktiv efter skolan eller på helger kommer jag kunna engagera mig så mycket som möjlig. Jag är ganska nogrann av mig och därför kan jag fråga andra staffs och mods om jag är osäker på något. En andledning till att jag vill bli staff är att jag spelat ett tag nu på servern och känner att jag tröttnat lite på att rpa samt att vara servervakt så därför vill jag testa på något nytt. Att vara staff innebär att ta ett stort ansvar för servern och andras bästa vilket innebär att det här med abuse är tragiskt och kommer inte förekomma från mig som staff. När jag sitter support kommer jag försöka vara så välkommnande och trevlig som möjligt, Om vi stöter på ett problem ska jag försköka lösa det på bästa sätt genom att ta hjälp av en annan staff om jag är osäker. För att jag ska bli en så bra staff som möjligt kommer jag både ta hjälp av andra staffs men också ställa frågor på saker jag inte kan tex hur jag gör i donations ärenden och massa andra saker.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Lov:
Måndag 11:00 - 01:00
Tisdag 11:00 - 01:00
Onsdag 11:00 - 01:00
Torsdag 11:00 - 0:00
Fredag 11:00 - 01:00
Lördag 11:00 - 01:00
Söndag 11:00 - 01:00

Vardagar/Helger
Måndag 16:00 - 23:00
Tisdag 16:00 - 23:00
Onsdag 16:00 - 23:00
Torsdag 16:00 - 23:00
Fredag 16:00 - 01:00
Lördag 10:00 - 00:00
Söndag 10:00 - 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i cirka 1 år och har varit medlem i typ 11 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har aldrig varit staff men kan en del kommandos

/kick (ID) (andledning) Det kickar personen.
/svban (ID) (andledning) Personen blir bannad i 60 minuter.
/revive (ID) Personen blir återupplivad.
/who (ID) Då ser man folks roller så som kriminell eller medlem.
/ban (ID/hexID) (hur lång bannen varar) detta gör så att personen blir bannad.
/unban (HexID) (andledning) man gör så personen blir unbannad.
/ooc är när man skriver ut i ooc chatten så alla kan se det kan tex vara att man ska köra lagligt i staden.
/tpm man teleportar dit du sätter waypoint på kartan.
/toggleid det gör så att du ser folks id över deras huvud.
/togglename då ser man deras steam namn över deras huvud.
/bring (ID) då drar man personen till den som skriver till dig.
/setjob (ID) (jobbnamn) (rank) ger en person ett jobb ig.
/Freeze (ID) då gör du att en person blir helt stilla.
/Unfreeze (ID) då gör du så att personen slutar frysa.
/dv 1-10
/skin (ID)
/spec (ID) man kollar på vad personen gör ig
/giveiteam (ID) man ger personen ett föremål
/clearchat (ID) man rensar chatten ig
/sc man skriver i en chatt bara för staffs
/m (id) man skriver ett pm ingame
/ped (id) då ger man pedmeny
/reportlist då får man ut alla reports
/noclip
/goto (id)
/set jobb (id) sen jobbet du vill ge han
/addkey man ger någon en nyckel till peronen
/freeze id du fryser hen så dom inte kan röra sig

Det är dem hära kommandon jag kan men om jag blir staff kommer jag säkert lära mig fler.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka