Accepterad lucas.3368 | Medlem ansökning [Baban1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucas.3368

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lucas.3368

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton olsson och är född 2000-05-11 som ung så hade Anton en jobbig uppväxt blandannat så dog Antons mamma vid ug ålder pågrund av cancer och Antons pappa var en alkohlist och en knarkare så han slog Anton varje dag efter Skolan. några år senare så började Anton i 6:an och det var då när Anton hittade kriminella kompisar som drog in Anton i den kriminella världen blandannat så började han med att röka och ta knarkla. den dagen som Anton skulle sluta sexan så hamnade Anton pappa i fängelse pågrund av narkotikamissbruk. Anton hamnade då på gatan och snodde mat ifrån små koisker . Anton eftern ågra år så hittade Anton ett hem vid en gränd. efter det så hittade Anton en vän till han som hjälpte Anton med allt han kunde hjälpa med. när Anton blev 20 år så fick han jobb i en kiosk där han känaade 30 kr i timmen men det duger för Anton. Anton är inte så snål. idag har Anton många vänner men inte så rik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bridra med bra o sociala rp samt bra scenarion där jag har inget behov att vinna alla senarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara spela för att vinna hela tiden du spelar för att ha bra o roliga scenarion så borda Partena ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM är att du använder ditt fordon som ett vapen Copbait är att du försöker bli jagad av polisen RDM att du dödar någon utan anledning Metagaming är att du ta info utanför ig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag. Jag har spelat på Unive innan o på andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det har jag inte

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka