Nekad lucamaestro | Medlem ansökning [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucamaestro

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lynixia

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Andersson och han vill bli accepterad av samhället. När han växte upp blev han misshandlad av sina föräldrar på grund av att han var så osmart. Han föddes i Sverige och har aldrig rest. Han älskar att köra bil och hoppa från höga höjder. Han är 25 år gammal och han är lite konstig, han vill gärna få ett jobb och tjäna massvis med pengar. Hade han fått chansen hade han gärna blivit vapenförhandlare. Hans dröm är att bli den största vapenhandlaren i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och välutvecklad rp. När jag rpar försöker jag göra det så proffesionelt som möjligt och jag försöker vara min karaktär. Mitt mål är att utveckla min rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha roligt även om man vinner eller förlorar i ett scenario. Om jag kör för fort och jag försöker fly från polisen och jag åker fast i något så låter jag dom ta mig för då får båda jag och polisen roligt i scenariot. Det bästa är när ett scenario är långt och välgjort och framförallt ett scenario då reglarna följs och alla tycker att det är kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ansvar: Ta ansvar för servern och communityt genom att rapporterar korruption, regelbrott eller annan viktig info till staff. Toxcitet: Behåll vänlig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provaktioner.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har lite erfarenhet på engelska servrar inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mitt steam namn är lucamaestro och jag kan inte ändra det. Jag använder voice changer på servern.

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning, sedan spelar vi inte för makt o pengar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka