Nekad Lucaco | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucaco

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198849057114/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Gunnman

Vad är ditt discord namn? Loco#7228

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Göran Fredrikson

Han är 50 år så han är föd 1970

Han blir arg lätt om någon retar upp honom och om någon är otrevlig han har en bästa vän som heter Greger Lyxnacke dom är vänner sen dom var små. Han har en ganska mörk röst och han är ganska aggressiv. Han gillar att dricka öl. Han gillar att titta på fotboll eller ishocky. Han vill gärna vara runt Greger för att han känner sig mer tryggare med honom. Han tycker om Greger som att han var hans egna bror.

Han levde med sinna föräldrar som var drog missbrukare och sin bror som var alkolist han hade inte en så bra barn dom. Han är arbetslös och han har en massa skulder sen han var 20 och i skolan gick det inte bra han skolkade och missade klasser så han blev kriminel. Jag kommer göra en krim ansökan. Han är ganska grisig av sig och gillar inte att städa han gillar pizza, hamburgare och korv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på servern ett bra tag nu och börja känna mig trygg att role playa jag kan komma med bra förslag och har spridit glädje den tiden jag har spelat på eran server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill lära mig mer om role play och få mer tid att spela med andra. Och ha roliga tider med folk som spelar på servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det igenom min kompis som förslog denna servern så jag joina och jag kan säga att det är den bästa servern jag har spelat på

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sprida skratt och glädje till folk som spelar på servern och som sagt lära mig mer om role play.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få mer vänner att spela med via role play

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka