Nekad Lucaco | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucaco

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198849057114/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Gunnman

Vad är ditt discord namn? Lucaco#7228

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008

Berätta om din karaktär. Han ska heta Jörgen Lyxnacke. Han är storebror till Greger Lyxnacke. Han är väldigt bra på att lagga mat en favorit är kebabrulle.
Han är född 1962-08-03 så han är 59 år. Han är uppväxt med sin lillebror och mamma och pappa. Han är ganska hårdhänt, han och hans lillebror kan ibland skrika till lite ibland det har gått igenom familjen. Han gillar bilar och tillbringa mycket tid med sina vänner te.x dricka öl och hänga med sina vänner.

Övrigt
Han har samma typ av adhd som sin lillebror. Han har blivit utbildad mekaniker i 2 år. Han älskar att tillbringa tid med sin lillebror. Han är en lite halv tjurig. Han är rädd för spindlar och ormar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på denna server ett bra tag och jag känner att jag trivs och känner mig trygg här. Det stog mellan 3 serverar och då valde jag den bästa alltså unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag älskar role play så jag valde denna servern för att mycket var bra med servern och det hade mycket roliga timmar att erbjuda.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsa mig denna servern och så testa och jag blev fast i denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Om jag skulle ha ett mål så skulle det vara att ha det så roligt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt mitt mål om jag hade ett så skulle det vara att ha det så roligt som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka