Luca trevor
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199441121873/
Ditt Hex-ID: 110000158441251
Vad är din discord tagg? LucaT#8212
Vem var det som bannade dig? emil!
Hur lång tid var din ban? 60 dygn
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? trakasserier
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var på piren så var en brud som heter jenni tror jag som har haft något med en grabb som känner mig bra och vi är nära så det är därifrån vi känner varan och vi har alltid skojat med varan på ett sexuellt sätt men nu vet jag ej vad som styrde henne eller vad som hände men så skojade vi runt lite så från ingen stans blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej dah men vill veta varför hon tänkte så
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej haft nån
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? faktist inte för vi har alltid skojat så
Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att hone en främling framöver och inte lita på många samt hålla sig borta från folk som man ej känner
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes!
Ditt Hex-ID: 110000158441251
Vad är din discord tagg? LucaT#8212
Vem var det som bannade dig? emil!
Hur lång tid var din ban? 60 dygn
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? trakasserier
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var på piren så var en brud som heter jenni tror jag som har haft något med en grabb som känner mig bra och vi är nära så det är därifrån vi känner varan och vi har alltid skojat med varan på ett sexuellt sätt men nu vet jag ej vad som styrde henne eller vad som hände men så skojade vi runt lite så från ingen stans blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej dah men vill veta varför hon tänkte så
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej haft nån
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? faktist inte för vi har alltid skojat så
Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att hone en främling framöver och inte lita på många samt hålla sig borta från folk som man ej känner
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes!
Senast ändrad: