Luca trevor
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217863952/
Ditt Hex-ID: 110000158441251
Vad är din discord tagg? LucaT#8212
Vem var det som bannade dig? QT
Hur lång tid var din ban? 6dygn
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fail rp
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var i sjukan med en vän så väntade vi 2 på en annan vän som var inne i sjukan så kom en brud in till sjukan, QT då så bärde hon på en lik som såg ut som en vän till mig samt som de så skrev han på ooc då så jag tänkte skoja lite så tog jag av brallorna och pissa bara lite på han men så kom det ut att det inte var min vän.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fel aktig var den inte men inget jag skulle göra om
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes inte göra något alls
Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att uppföra sig sj
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes
Ditt Hex-ID: 110000158441251
Vad är din discord tagg? LucaT#8212
Vem var det som bannade dig? QT
Hur lång tid var din ban? 6dygn
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fail rp
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var i sjukan med en vän så väntade vi 2 på en annan vän som var inne i sjukan så kom en brud in till sjukan, QT då så bärde hon på en lik som såg ut som en vän till mig samt som de så skrev han på ooc då så jag tänkte skoja lite så tog jag av brallorna och pissa bara lite på han men så kom det ut att det inte var min vän.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fel aktig var den inte men inget jag skulle göra om
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes inte göra något alls
Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att uppföra sig sj
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes