lubben | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas1233595

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Ditt discord namn: lukas1233595

Ditt Hex-ID: steam:110000119b510a5

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim och kan inte köpa tillbaka det på en månad

Vem/vilka tog beslutet? Valentino/classic

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag hade brist på social rp, men det var i stunden då jag blev så sur på taxichauffören som pittade och inte lyssnade när vi sa att han skulle dra. Jag fick reda efter videon att det var dsync vilket jag inte hade någon aning om, jag ångrar mig grovt och ångrar att jag agerade som jag gjorde. Jag tänkte bara i stunden och ångrar det jag gjort.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker inte det är jätte felaktigt men lite grovt, jag har aldrig haft någon krim varning och har inte vart bannad på 2 månader och är grön spelare. Jag tycker att kanske en krimvarning eller två skulle vara rimligt, eftersom jag agerade i stunden och har bra historik av att följa reglerna. Jag blev sur på att taxichauffören lallade och därför agerade jag som ja gjorde, samt fearpa han lite som följde efter grovt kriminella, samt körde tillbaka till oss när vi hade vapen uppe samt riktade. Jag ångrar detta grovt och jag kommer aldrig göra om detta. Jag kommer lära mig av mitt misstag. Efter jag hade snackat i support fick ja reda av en polare att vc var nere, så han hörde it när ja sa att han skulle dra därifrån och om han nudda min bil skulle jag skjuta han. Använder inte de som ursäkt men bidrog väldigt mycket! Som sagt är jag grön spelare och kommer aldrig upprepa detta, det var otroligt dåligt gjort. Jag får även ursäkta mitt språk i klippet osäker på vad jag sa men kan ha vart grovt. Jag sa till taxichauffören att om han nuddade min bil skulle jag skjuta han, då försatte han köra efter än. Classic säger att det var dsync vilket det var men man ska ändå rpa på det. En icke krim ska även inte åka och provosera mot krimniella som säger att dom ska skjuta än. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, och det kommer inte upprepas.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/j4U4uglylKAMX24cV?invite=cr-MSxYOGssNDE4NzMwMjcs

+rep förtjänar tbx Krim, han har visat mig hans klipp och jag ser inte vad han gör fel, som icke Krim ska man verkligen inte åka runt och provocera, och verkligen inte när man jobbar som taxi och är i tjänst.

Förtjänar inte Indraget han är Den som alltid säger åt mig när jag gör fel samt Har fasen aldrig sett honom göra ett regelbrott eller få Krimvarning i hela min tid jag har rpat med honom i 1 och ett halft år på unive. genom tiderna jag har rpat med honom så har han bidragit med super rolig och bra rp.

+ REP förtjänar inte indragen krim då ja har sett clippet och ser inte vad som är fel, man ska inte åka runt och provecera som icke krim, framförallt inte när man är i tjänst som taxi förare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka