Nekad lubben | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas1233595

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? lukas1233595

Vad är ditt Hex:ID steam:110000119b510a5

Ange ditt födelsedatum 20 November 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar: Kommer jag hem runt 16 spelar till kanske 18:30, sedan tar jag en paus till ungefär, 21:30. Efter det forsätter jag spela fram till ungefär 22-23.

På helger: Jag vaknar runt 10, då brukar jag spela ungefär 2 timmar, sedan kommer jag hem igen runt 16-17, sedan forsätter jag spela till runt 00-03.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem i ungefär ett och ett halv år, lite till och från, då jag tog en paus i mitten.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte bifoga en bild men har blivit bannad 6 gånger, där majoriteten var när jag börja spela och inte visste bättre. Kan visa bild i pm, kan bara inte bifoga den här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts största uppgift är att hjälpa staffsen och göra deras jobb lättare. Som en servervakt har du en uppgift att ge konsekvenser till folk som gör regelbrott och håller servern ren. Vid en SV ban ska man alltid dokumentera och skicka beviset i discord kanalen, detta kan leda till att bannen förlängs (då sv ban bara är en timme). Vid situationer där du befinner dig i ett scenario ska du veta konsekvenserna, för detta och veta hur det ska gå till på smidigast sätt (Tex inte banna mitt i ett scenario). Revivas ska även också alltid dokumenteras, detta så ingen abusear (ska även ha bevis till detta). En servervakts uppgift är alltså att ta hand om servern, och vara lite högre än en vanlig medlem/ Ha större uppgift, liksom steget mellan medlem och MA. Med denna roll ska du ha kunskap om reglerna och se till att personer som gör regelbrott, får längre bans vid behov.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill ta det här extra steget till att hjälpa till att återgärda regelbrott, men även slippa ta en paus från rpandet, (Tex om du blir VDMAD) Istället för att ligga där i en halv timme tills du får ress, kan du banna spelarn och ressa dig/andra som blev drabbade. Den största anledning till att jag vill bli servervakt är att jag är trött på alla som gör grova regelbrott, tex vdma vid sjukan, där det är väldigt frustrerande att man inte kan banna människan utan måste skriva report.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är att du använder dina perms till din egen vinning, Tex: Revvar dig och dina kompisar även om inget regelbrott eller bugg har inträffat. Bannar någon som tar din bil utan att rpa på det. Använda toggleid mitt i scenario till din egna vinning.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Du har inte tagit din interjuv i tid.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka