Nekad Lu1ix | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lu1ix

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198288109379/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Liljebrand

Vad är ditt discord namn? Ludvig#0093

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Ivan Jonsson, 21år gammal, 187cm lång.
Ivan har en ganska lugn personlighet och Fullsvensk.
Ivan är ensam barn i familjen och är uppväxt i en liten by och nu vill han ut o upptäcka andra delar av världen, han har nu slagit sig ner i Multistaden och vill på börja sitt nya vuxna liv här. han har direkt ingen plan vad han kommer göra men han är lugn och kommer ta allt som det kommer, Även om Ivan är lugn av sig så gör han ganska många impulsiva val både bra och dåliga va och jag tror det kommer leda till väldig roliga och äventyrsfulla scenarion.
Varje minut man är med Ivan blir han mera social så om man inte känner han så kan han va lite blyg och tillbaka dragen.
Ivan är en grupp människa alltså han är helst inte själv utan han gärna med vänner och personer i sin vardag. Ivan har några barndomsvänner som har tänkt på att flytta in i staden också som då kan leda till något roligt.

Varför ska just du bli whitelistad? jag o några vänner kan göra roliga scenarion och jag kan tänka mig att söka till polis i staden då jag har Rollplaya som polis i andra städer. jag har spelat fiveM mycket och fick lära mig den hårda vägen när jag börja och mina vänner lärda mig så mycket dom kunde så jag har ganska mycket "kunskap" inom rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Många som spelar på, verkar ha bra mods och bra rp spelare, verkar allmänt som en rolig o skön server att spela på har letat efter en mer seriös rp server att spela på så jag tyckte multistaden såg bra ut

Hur hittade du Multistaden? mina vänner snacka om den och sa att den va bra, sen så såg jag den på fiveM listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha så roligt som möjligt och att folk ska kunna ha FiveM som ett main spel och att man alltid kan starta upp fiveM och få ett leende på läpparna det är mitt mål med mitt rollspel/fiveM

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag har ingen karaktär på servern just förtillfället tyvärr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka