Accepterad Lu1ix | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lu1ix

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198288109379/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lulix eller Lu1ix

Vad är din discord tagg? Ludvig#0093

Vem var det som bannade dig? står icke eller vet inte om det var namnet men Ax8l typ står det

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vdm någon, vet inte ens när jag gjorde det för det var så länge sen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tror jag åkte in i någon eller så döda jag någon med ett fordon (vet inte om det var med meningen eller inte)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror jag gjorde fel, tror jag blev bannad under perioden jag inte riktigt visste hur man Rp:ea och reglerna (nått år sen typ)

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej har aldrig blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag var ny till fiveM och visste inte riktigt reglerna, men jag hade kunnat lärt mig alla regler klart o tydligt innan jag börja köra fivem

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag skulle aldrig vdm någon utan anledning eller scenario bakom allt nu. har spelat på seriösa servrar och har nu lärt mig den hårda vägen, hade jättegärna kommit tillbaka till serven och börja Rp:ea på sån här stor server med den här spelar mängden multistaden har.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka