Nekad LTravis | Ansökan till Servervakt [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabi

Icke Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
119
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? Gabi#4002

Ange ditt födelsedatum 30 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:30-22:30
Tisdag 15:00 -23:00
Onsdag 16:00-23:00
Torsdag 15:00-23:00
Fredag 15:00- 01:20
Lördag 13:00- 02:00
Söndag 12:00-00:00 detta kan dock variera om jag har läxor osv

Hur länge har du varit medlem på Unive? Maj 12, 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1094612245004156948/1094612290097123408/image.png 5 gånger dock var den senaste felaktig och blev unbannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har en stor uppgift skulle jag säga för att som server vakt när du har dina perms så ska du vara en förebild och visa fram fötternas för att du är en bra person. Du behöver även ta mycket ansvar som server vakt för att om du ska banna någon så ska du klippa och banna och skicka ut och kanske skicka till den personen du banna och förklar som tex du blev bannad för ooc för att bra pratade ooc igame och kanske förklara i flera led tills personen fattar och förstår. Sedan får du ju perms så är de viktigt att du inte abusar och det är strikt förbjudet och ska inte hände. En server vakt har en stor uppgift skulle jag säga för att som server vakt när du har dina perms så ska du vara en förebild och visa fram fötternas för att du är en bra person. Du behöver även ta mycket ansvar som server vakt för att om du ska banna någon så ska du klippa och banna och skicka ut och kanske skicka till den personen du banna och förklar som tex du blev bannad för ooc för att bra pratade ooc igame och kanske förklara i flera led tills personen fattar och förstår. Sedan får du ju perms så är de viktigt att du inte abusar och det är strikt förbjudet och ska inte hände.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att jag vill ta mer ansvar och vill hjälpa till mer tex om jag stöter på någon som lallar banna eller kicka personen som lalla. Sen tror jag att jag passar som server vakt för att jag vill hjälpa server de lilla jag kan göra för att utveckla communityt och hjälpa de som behöver hjälp och se till så att alla gör rätt och så det inte är folk som bryter mot regler.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Te.x ha Toggleid på under scenario samt revive under skott låsning men även om man bannar under ett scenario då man inte ska göra de under ett scenario då man kan förstöra de, /dv 10000 och så vidare

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta muntliga annars kommer den att bli nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka