Inaktuell LTravis | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabi

Icke Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
119
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? Gabi#4002

Ange ditt födelsedatum 30 December 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli ma för att hjälpa servern igenom att kolla på folks ansökningar och kolla om de har skrivit bra och sedan ta en intervju med dom och se om de är värdiga att spela på servern (fatta reglerna) och att hjälpa unive så att de blir ett större community och förbättra rp nivån.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ja för att jag är väldigt akriv på unive samt att jag vill de bästa för servern och höja rp nivån och är trevlig, lungn person men sträng när de behövs på ett bra sätt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man alltid ska bemöta en person med respekt och behandla dom som man själv vill bli behandlad, en fin ton.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo jag skulle tycker att vara medlem på servern är en stor till lit och man ska kunna grundreglerna som fail rp pwg1 pwg2 suntförnuft fair rp ov men även social rp.
Även veta vad som är ooc snack och inte ooc och absolut inte skriva ooc under ett pågående scenario då de kan påverka scenariot enormt mycket.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? en huvsad bra rp ska kunna grundreglerna som fail rp pwg1 pwg2 suntförnuft fair rp ov ,social rp och även spela för motpartens vinst så klart

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag som Medlemskap Ansvarig har ett stort ansvar att ha koll på de som tar intervjun kan alla grund regler samt inte lalla på servern och hålla de till så hög rp nivå som möjligt och släppa in rätt folk på unive och inte släppa in någon som inte har någon som inte kan grundreglerna.

Hur ser din aktivitetet ut? 15:30-22:30 Tisdag 15:00 -23:00 Onsdag 16:00-23:00 Torsdag 15:00-23:00 Fredag 15:00- 01:20 Lördag 13:00- 02:00 Söndag 12:00-00:00 detta kan dock variera om jag har läxor osv

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget speciellt :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka