Nekad LTravis | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabi

Icke Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
119
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? Gabi#4002

Ange ditt födelsedatum 30 December 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tror att det är en rolig uppgift för att jag har kompisar som har varit och är det. Sen Vill jag gärna hjälpa servern och då tror jag att M-A passar mig just som person extra mycket. Det är intresant och göra både att läsa folks ansökningar och göra interjuver med folk.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde och välja just mig som M-A för att jag är en snäll person som är bemötande mot dem jag pratar med så är Jag även väldigt motiverad i det jag gör. Då jag lägger min tid på att hjälpa folk som vill börja med rp på unive som medlem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta alla människor med respekt och bemöta folk som man skulle vilja bli bemötad och skulle även att man ska ge ett bra exemple på servern och visa att man ska bete sig bra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som medlem på unive bör man kunna hålla en bra rp nivå och en hållbar rp för båda parterna så att alla ska ha kul som möjligt under ett scenarion och även kunna reglerna tydligt och inte lalla.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1.Som medlem på unive bör man kunna göra scenarion som upp bygger sig av Suntförnuft och göra så att båda parterna har de
kul under ett scenarion och inte bara fokusera på att vinna ett scenarion.

2. vara lojal mot unive rp.

3.Kunna bidra till bra suntförnuft.

4. Kunna alla regler från Fivem & discord servern

5. Fatta var medlem rollen innebär

6. Sjävklart att ha kul när man rpar !!!hannes uneav

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att en M-A har ansvaret att välkomna nya till servern genom att visa ett bra exemple på servern och visa att man ska bete sig bra. och framför allt visa respekt.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag går till skolan till ungefär 15-16 varje dag och så har jag läxor då och de men klarar av det kommer kunna ha tid över för att läggaa tid på det.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Ledsen men inte så snyggt att kopiera.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka