Nekad ! LS14 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! LS14

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? abaz

Vad är ditt discord namn? 6xodo

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amin Mohammed,min karaktär kommer handla om en kille som har växt upp i en förorten.När min karaktär var liten så ville han bli en polis.Men under tiden han växte upp så sa de äldre till han att polisen var dåliga personer.Så han började hata polisen.Han fick höra massa dåliga saker om polisen.Men sedan när han blev äldre så började han hänga med dåliga människor.Hans föräldrar visste inte.Han hänger med de dåliga människorna varje dag, under tiden han hänger med de så håller han på att bli en dålig person.Det började med att han tog en väska och lämnade den väskan till några andra personer som han inte kände.Men han fick pengar på de.Han tjänade bara 500 kronor.Han tyckte det var mycket.Han köpte många märkeskläder.Hans föräldrar brukar undra varifrån han för de kläderna medans han berättar att han jobbar praktik för några och tjänar pengar för de.Hans föräldrar tror på honom.Varje år blev han en dåligare person.Men en dag insåg polisen att han är en dålig person, så de tog ett förhör med honom, han var runt 17 år i den tiden.Aminbestämde sig o inte berätta något för polisen.Så polisen bestämde sig att sätta in honom i ett hvb hem.Han var riktigt arg.Men under tiden han satt inne så började hans mamma och pappa inte bry sig om han, det var bara han och hans tvillingbror kvar alltså Amin Jonsson.De kom ut ifrån hvb hem och börja bli mer kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med allt möjligt. Ex. bra rp och mycket bra rp scenarion. Jag kan se till att alla har ett bra rp nivå och att de inte lallar !!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att både ifrån båda sidorna av ett scenario ska ha lika kul och man ska spela för att ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, några exempel är suntförnuft, och det innebär logist tänkande och att man ska rpa som i riktiga livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, som ortenwave.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, att jag har förändrats under den tiden jag inte vart med i unive. Jag har bilvit mycket bättre på att rpa och har ett riktigt bra rp nivå inom rp servers.

Nekad. Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka