Accepterad LRK_T0uch | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LRK_T0uch

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Hansson

Vad är ditt discord namn? LRK_T0uch

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Petersson och han är 30 år gammal. När karl va 13 år dog hans mamma och det tog hårt på han. Han stängde ute sig själv från allmänheten och tog all tid åt att begrava sin sorg med att plugga hela tiden. När han blev 16 år och skulle börja på gymnasiet visste han först inte vad han ville bli men då kom han ihåg sin mamma igen, all kärlek som han kände från henne när han visade vad han hade gjort i träslöjden och då bestämde han sig för att han ville bli byggare/snickare och redan från början kände han sig som hemma i skolan. Han började må bättre och började dessutom att öppna upp sig för sin pappa.

Nu är Karl 30 år och han mår mycket bättre, han är fylld med kärlek och han älskar sitt jobb som byggare då han kommer ihåg sin mamma som bäst. Karl kan bli lite för hetlevrad när folk pratar om hans familj på ett dåligt sätt och då kan han ibland vilja stänga ute sig själv igen men han gör inte de utan han biter igen och tar ut all ilska på att jobba så bra som möjligt istället. Ibland när han blir arg önskar han att han inte va byggare utan något mycket större så han kunde visa andra hur han känner.

Han har blivit väldigt insatt i bilar och äger just nu flera stycken, under dem mörka tiderna så brukar han köra runder med sina bilar och tänka på livet eller jobba.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roliga och bra scenarion inom byggare branschen och andra scenarion också då jag har många timmar på fivem och har varit med i ganska stora servrar förut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att båda parterna ska ha roligt i scenariot och man spelar inte för att man själv ska tjäna på de hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag, några exempel är FearRP, Combatlog, OOC, Tjänstefordon och tjänstevapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag, har spelat på Unive förut men även andra relativt stora servrar i sverige.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tyvärr, kommer inte på något

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka