Accepterad LRK_T0uch | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LRK_T0uch

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ditt discordnamn: LRK_t0uch

Ange ditt födelsedatum 27 Maj 2005

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag vill kunna hjälpa till med att förbättra rpn på servern, samt att jag vill hjälpa dem andra staffsen som redan har fullt upp. Jag kommer vara rättvis mot alla.

Jag har en del erfarenheter av rp samt att vara staff så vet hur det är och vet vad som krävs. Därför vet jag redan att man måste vara bestämd när man tar t.ex support ärenden.

Jag vill även bli staff för jag känner mig redo att ha ett större ansvar på servern där jag lättare kan hjälpa till med att bli av med folk som kommer in för att förstöra.

Jag tycker även om att hjälpa folk vilket jag också kommer kunna göra lättare via support/reports In-game.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De jag inte tycker fungerar på servern just nu är allt onödigt hets emellan gäng men även all hets mellan polis/medlemmar. Så jag vill kunna hjälpa till med att få igång mer social rp för alla.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att ha bra kommunikation med varandra och att vi vågar ta åtgärder även fast de är mot vänner.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker de är viktigt att man agerar professionellt för att visa framfötterna av servern utåt så fler kommer hit pga bra staffs. Hur man agerar professionellt kan va att man hjälper folk i discord på ett konstruktivt sätt och enkelt förklarar vad som kan göras/behöver göras för att lösa problemet dem har.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 7 timmar minst varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? 9 Juli 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, inte på denna servern men har varit högt uppsatt på en annan server.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation pga vill komma in i staff teamet innan jag tar hand om något sånt stort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka