Accepterad lricknell | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? dxrk #4881

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Ricky hade en ganska tuff uppväxt i ett fattigt samhälle. Hans föräldrar var inte så närvarande för de jobbade ganska hårt för att försöka försörja Ricky och hans två syskon. Ricky må ha haft en tuff uppväxt men han lärde sig väldigt mycket av det. Ricky hade få kompisar och dom han hade hittade ofta på olagliga grejer, En gång så rånade dom en gammal man mitt på gatan. Ricky visste att det han gjorde var fel men fortsatte ändå, Han visste att om han inte gjorde som hans äldre kompisar sa skulle han få stryk. Ricky fick ofta mail och hemringningar från skolan. Eftersom Rickys föräldrar jobbade så ofta så brydde dom sig inte om alla mailen Ricky fick från skolan. Ricky och hans två yngre syskon fick helt enkelt vara ensamma hemma eller hos deras mormor och morfar hela dagarna. Ricky hatade att passa sina yngre syskon. När Ricky blev lite äldre åkte hans kompisar fast och nu var hans syskon dom enda han hade att prata med. Ricky tänkte att det var dags att lära dom hur man överlevde gatorna. Allt började med små person rån till butiker. Ricky och hans syskon hade ingen form av vapen förutom stenar och pinnar. En gång när Ricky och hans syskon hade tjänat lite pengar bestämde dom sig att för att råna sin första butik. Allt verkade gå bra tills ägaren drar fram en pistol och skjuter Rickys yngsta bror. Rickys andra bror springer mot kassörskan för att knocka med basebollträet. Ricky skriker "NEEEJ!" men hinner inte innan kassörskan dödat båda hans syskon. Ricky skyndar sig därifrån. Spola fram några år senare fortsätter Ricky med kriminaliteten fast nu helt ensam. Ricky har inga kompisar men försöker skaffa folk för att bilda ett gäng. Om någon någonsin nämner Rickys barndom blir han rasande nästan besatt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med mycket till servern för det första så kommer jag söka till chef på något företag och skaffa många bra arbetare så unive kommer få bra och aktiva företag. Jag kommer kanske också ansöka till servervakt för att hålla unive en så bra plats som möjligt. Om allt funkar som det ska och jag förhoppnings så kommer jag kanske också streama.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill ha whitelist för att kunna bidra till mer åt servern. I servern så vill jag ha whitelist för att kunna jobba på olika whitelist jobb t.e.x mekonomen och vianor. På discorden så vill jag kunna hoppa in i stör ej kanaler när jag ska spela på unive och även kunna ge rep till bra perssoner inom servern:)

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom youtube och google.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och få ihop intressanta (och trovärdiga) scenarion tillsammans med andra spelare på servern. Och att utveckla min karaktär med tiden för att sedan se vart det leder! Allt beror på vilken väg han tar och hur samhället formar honom. Vill även försöka att utveckla min roleplay så mycket som möjligt med tanke på att detta är en whitelistad server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spelar endast unive.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top