Nekad lricknell | Whitelist ansökning [Foxiz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love Ricknell

Vad är ditt discord namn? ᗪ᙭ᖇKシ #1350

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Ricky Johansson 23år, 183 cm lång, 80kg. Kort blont hår, blåa ögon.

Ricky hade en ganska tuff uppväxt i ett fattigt samhälle. Hans föräldrar var inte så närvarande för de jobbade ganska hårt för att försöka försörja Ricky och hans två syskon. Ricky må ha haft en tuff uppväxt men han lärde sig väldigt mycket av det. Ricky vet att han kanske inte är så skolsmart men han är streetsmart och det är det som räknas tycker han.

Varför ska just du bli whitelistad? Att ha kul och få ihop intressanta (och trovärdiga) scenarion tillsammans med andra spelare på servern. Och att utveckla min karaktär med tiden för att sedan se vart det leder! Allt beror på vilken väg han tar och hur samhället formar honom. Vill även försöka att utveckla min roleplay så mycket som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att skaffa medborgar jobb tex Mekonomen där jag har fått jobb, Jag behöver bara whitelist för att bli anställd. Jag vill även ha whitelist för att kunna komma fram i kön.

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på svenska fivem roleplays. och hittade denna som jag läste igenom och tycke var bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och få ihop intressanta (och trovärdiga) scenarion tillsammans med andra spelare på servern. Och att utveckla min karaktär med tiden för att sedan se vart det leder! Allt beror på vilken väg han tar och hur samhället formar honom. Vill även försöka att utveckla min roleplay så mycket som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Jag spelar endast på Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka