Nekad lricknell | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Love

Vad heter du på discord? dxrk #3078

Hur gammal är du? ooc 13
ic 23

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 561 spelade timmar på fivem.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på securitas då jag märker att det fattas en och då kan inte intervjuer, utbildningar tas och företaget kan inte växa. För några dagar sen så gick jag till securitas för att ta en intervju då jag kände att jag var tillräckligt. Rätt som det var blev jag anställd och allt rullade på. Dagen efter blev chefen avstängd och sedan des har företaget bara stått och ruttnat. Detta måste ändras! ett av dom populäraste företagen ska inte bara stå tomt. Det är därför jag tar mig modet att ansöka. Jag känner att jag är rätt persson för att anställa väktare, biträdande och personal ansvariga. Om jag skulle bli chef så skulle jag vara allmänt trevlig och ge kärlek och göra det så roligt som möjligt att jobba här. Ett grymt exempel är ferry bouman han är en av dom trevligaste cheferna jag känner. Han är lixom en grym förebild och jag tycker han är ett bar exempel. Det är så jag vill att mina anställda ska tycka om mig. Jag skulle ta detta jobb seriöst och ge kärlek till mina anställda. Jag skulle hålla i många utbildningar och anlita många anställda. Jag tycker jag förtjänar en chans och jag kommer bidra med så mycket till detta företag. Jag är väldigt smart och vet vem jag ska anlita. Jag skulle satsa järnet för detta och anlita två biträdande med höga erfarenheter som skulle hjälpa mig på vägen. Jag har länge velat bli chef på ett jobb då jag är en perfektionist och känner att jag skulle vara rätt man förr jobbet. Jag skulle utbilda mina anställda väl och se till så att dom är trevliga och kan lätt hantera stress och kunna sammarbeta. Jag ska fixa så vi på securitas kommer ha bra sammarbete med ambulans, polis och andra blåljus yrken. Ifall något händer som vi inte kan ta hand om. Jag kommer vara aktiv och sköta om företaget med hjälp av högt uppsatta inom företaget. Företaget kommer tas i god hand och ni kan lita på mig. Tycker att ni borde ge mig en chans till muntlig så ska ni få se vad jag har och erbjuda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat som både polis och säkerhetsvakt och då har höga erfarenheter. Jag har tagit många utbildningar inom polismyndigheten och vet därför hur det går till. Jag har aldrig jobbat som bidträdande eller chef. Jag har lättare sagt aldrig var jobb administratör. Om jag nu skulle bli chef är mina förhoppningar att jag får lära mig mer inom yrkena och hur det är att vara chef. Jag har studerat i högskolan angående väktare/ordningsvakts utbildningen samt grundutbildningen då jag var aspirant utbildad.

Berskiv din karaktär? Ricky Johansson 23år, 183 cm lång, 80kg. Kort Brunt hår, blåa ögon.
Ricky vet att han kanske inte är så skolsmart men han är streetsmart och det är det som räknas tycker han.
Ricky är en ganska lat person med dåligt temperament. Detta kan vara ett resultat av hans tuffa uppväxt men han grottar sig inte så värst djupt i det.
Ricky är däremot villig att ta alla genvägar som behövs för att han inte ska behöva leva som han gjort de senaste åren.
Om så detta innebär att han måste ta en viss väg i livet då är det så, tänker han själv. Detta kombinerat med hans impulsivitet gör att Ricky oftast dras till trubbel, där han själv tycker att trubbel dras till honom.
Nu gör Ricky allt för att ändra på sitt liv. Det är vad han tycker räknas. Han föredrar att inte prata om sitt förflutna då han försöker att bättra sig.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag spelar på servern dagligen.
Dom tider jag kommer vara aktiv:
Vardagar: 14:00 - 00.00
Fredagar + helger 14:00 - 02.00
Det kommer absolut hända att jag kommer prioritera mina vänner och aktivitet istället för att spela om jag ska vara ärlig men detta är mina regelbundna tider.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja! jag har läst alla regler som finns.
Medlemskaps Regler
Discord Regler.
Krim Regler.
O såklart serverns grundregler.
Alla dessa har lästs flertal gånger.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka