Nekad lricknell | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Ditt Hex-ID: 1100001460d7fa0

Vad är din discord tagg? ᗪ᙭ᖇKシ #1350

Vem var det som bannade dig? "sökte igenom i spawn"

Hur lång tid var din ban? 10dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: söker igenom på spawn ~Quirkz303. Återstår: 9 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sökte igenom någon i spawn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog i spawn på torget och såg tre perssoner döda jag skulle identifera dödsorsak men sökte igenom istället jag trodde dödsorsak grejen låg på f3 men det var säk igenom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle identifiera dödsorsak men råkade söka igenom då jag trodde det andra låg på f3 när nån sa det till mig märkte jag det och slutade genast söka igenom men då blev jag bannad i TIO DAGAR! Jag anser att detta var en felaktig ban då jag gjorde fel och inte menade göra det jag gjorde, jag tog inga grejer då jag inte märkte att jag sökte igenom hen. snälla unbanna mig då jag inte menade det jag gjorde...

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans var rdm då jag hadde ett giltigt scenario bakom det men råkade slå fel kille och blev bannad. Jag har även blivit bannad för OOC då jag skrev att micarna inte funkade på twitter och jag lärde mig att inte skirva OOC på twitter utan i ooc chatten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kollat nogrant innan jag tröck på fel knapp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att kolla innan på vad jag gör innan jag gör det.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka