Accepterad lricknell | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Ditt Hex-ID: 1100001460d7fa0

Vad är din discord tagg? dxrk #5521

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? 2 dygn.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog två varv i en rondell.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag visade min polare min nya bil han sa att han kanske skulle köpa en sån. När vi var påväg till marja lisas för att köpa en frågade han om den driftade och jag sa kolla här och körde till en rondell och tog två varv. När jag var på sista varvet så kom en kille springandes över vägen jag han bromsa och bad om ursäkt. Sen sa jag och min kompis att vi inte skulel göra så igen och att det var farligt jag var precis på väg därifrån när det slog grönt och MOB frös oss vi vart direkt bannade för sunt förnuft jag vet att man inte ska köra som en dåre men rollspel ska ju vara realistisk och jag har själv sladatt med bmws i rondeller när det inte är trafik haha.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag vet att man inte ska sladda. Men Jag ville bara visa min kompis min nya coola bil och jag ville att han skulle tycka om den. Men jag ber så mycket om ursäkt och jag vill gärna att ni förstår att jag är ledsen för mina handlingar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så skrev jag ooc i twitter om hur micarna fungerade och jag vart bannad det ångrar jag. en gång så skulle jag slå en kille med ett giltigt scenario bakom det men en annan kille springer framför och båda dör. mer än så minns jag inte.
Men jag har lärt mig efter alla bans och skärpt mig!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle absolut inte ha sladdat överhuvudtaget men enda anledningen till att jag gjorde det var för att min kompis ville se om den gjorde det och jag ville vara cool. O det var ingen trafik överhuvudtaget så jag tänkte att vi kör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte sladda i rondeller.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka