lricknell | Ban överklagan[zekjie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Ditt Hex-ID: 1100001460d7fa0

Vad är din discord tagg? dxrk #0001

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snor bil mitt framför någon vid gymmet.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag snodde en bil i närheten av gymmet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och gick när jag såg en bil på stranden. Eftersom jag inte hade något fordon så snodde jag bilen när jag hade åkt en bit var jag bannad för suntförnuft och att jag hade snott den framför någon vid gymmet, hade bilen stått precis vid gymmet och någon hade varit där så skulle jag inte ha snott den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel att sno en bil, men den precisa anledningen till att jag var bannad var för att jag gjorde det framför någon vilket jag inte gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så skrev jag ooc i twitter om hur micarna fungerade och jag vart bannad det ångrar jag. en gång så skulle jag slå en kille med ett giltigt scenario bakom det men en annan kille springer framför och båda dör. mer än så minns jag inte.
Men jag har lärt mig efter alla bans och skärpt mig!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte snott bilen övrhuvudtaget och bara rpat mig fram oh köpt en egen bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka